Op zaterdag 25 maart vieren we De Kindermuziekweek in Heemskerk met de vertelvoorstelling in het teken van Olifantje in het bos. Wat nou als het olifantje zijn mama kwijtraakt?

Samen met o.a. Lindy Karreman, docente van het Cultuurhuis, maakt het olifantje allemaal vrolijke en spannende dingen mee. In deze voorstelling bepalen de kinderen de loop van de voorstelling! Samen met het olifantje komen ze allerlei dieren tegen en worden ze gevraagd mee te zingen, spelen, tellen en noem maar op! Deze voorstelling is in samenwerking met het Cultuurhuis in Heemskerk en wordt vaak opgevoerd in theaters. Dat de voorstelling nu gratis en openbaar is voor bezoekers, is dus superleuk en bijzonder. Na de voorstelling kan je een leuke kleurplaat over Olifantje in het bos inkleuren in De Bibliotheek.

De Bibliotheek en het Cultuurhuis organiseren één keer per maand een gratis programma op zaterdag. Elke maand is er een ander thema, wat passend is bij het seizoen of bepaalde actualiteiten. Daardoor sluit ieder thema ook weer aan op een andere leeftijdsgroep. Later in het jaar komt er onder andere ook een Jongerenfestival (12+), Halloween Night (10+) en de Kinderboekenweek (8+).

• Aanvang (onder voorbehoud): 11:30 uur
  • Duur: 35 minuten
  • Leeftijd: vanaf 4 jaar
  • Toegang: gratis (aanmelden is niet nodig)